گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی فرش تهران

0

سی امین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران نیز برگزار شد و پایان یافت؛  صد‌ها کارگاه و واحد تولیدی و هزاران بافنده و قالیباف، تولیدات خود را از انواع فرش و قالی روستایی، عشایری، نفیس و ابریشم تا انواع گبه و گلیم، تابلو فرش و بافت زنده فرش در این نمایشگاه ارائه کردند.

سی امین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران با محوریت توسعه صادرات و یافتن بازار‌های جدید صادراتی در کشور‌های مختلف جهان، بویژه آمریکا و کشور‌های اروپایی، برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۵۰ شرکت تولیدی و صادراتی هنر- صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت داشتند و گنجینه‌ای از قالی‌های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه؛ انواع فرش‌های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، قالی و قالیچه، تابلو فرش‌های مختلف و دیگر دست بافته‌های هنرمندان ایرانی عرضه شد و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار داد.

همچنین چندین هیئت بازرگانی و تجاری از کشور‌های مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی به مذاکره پرداختند.

سی امین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تمرکز بر موضوع‌های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی دایر شد و در بخشی از آن شامل ۴ سالن نیز بهترین فرش‌های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شد.

در ادامه گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران که در رسانه های مختلف کار شده است را مشاهده میکنید.